Ofte stilte spørsmål

 

Hvor finner jeg en oversikt over mine ordre?

>> Gå til ordrehistorikk under «Mine sider», og logg deg inn. 

Hvordan kan jeg se status på min ordre?

>> Gå til ordrehistorikk under «Mine sider», og logg deg inn. 

Hvor befinner varene mine seg/hvordan kan jeg følge leveransen?

>>Gå inn på "Min sider". Inne på den ordren du ønsker å spore vil du finne en sporingslink. Klikk på denne og du vil kunne se oppdatert status for hvor din pakke befinner seg.

Hvordan kan jeg bytte passord?

>>Trykk glemt passord på din påloggingsside. Du vil da få en mulighet til endre passord.

Hvem ringer jeg for support?

>>Vi anbefaler deg å kontakte oss via vårt kontaktskjema. Vi ringer deg hvis nødvendig.

Hvordan kan jeg returnere varer/benytte meg av angrefristen?

>>Finn produktet i ordrehistorikken på "Mine sider" og velg "benytt agrerett/åpent kjøp". Skriv ut og fyll ut angrerettskjemaet og send inn til firmapost(@)palbi(.)no. Produktet sendes tilbake i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den).    

Hva gjør jeg om en vare er skadet under transport?

>> Gå til returer under «Mine sider» og finn frem den aktuelle orderen. Produktet sendes tilbake uåpnet i originalemballasjen (i samme stand som du mottok den).